12 Juli. Ehhh hehe.

Hej!

Jag bloggade inte på jätte, jätte länge föratt jag inte pallade. Jag har tänkt att ta bort bloggen, men så började jag sakna min blogg då besttämde jag mejj föratt börja igen. Hoppas att nån kommer läsa. Nu kör vi.......

Klockan är 01:00 på natten och jag sover inte. Jag brukar lägga mej sent så att det är vanligt för mejj.
nu kollar jag på en rolig ryssk program.Älskar den!!!
Den 2 juli  komm jag hit från Lettland.Det var skit kul där. Träffade alla sina kommpisar , dom saknade verkligen mejj. Vi var på stranden varje dag och badade. Havet och stranden är jätte nära till där jag bor , 5 min att gå. Så att när jag borde där var vi på stranden 24/7, jag lovar.När jag skulle åka tillbaks till Sverige gjorde vi party till mejj. Vi gjorde pizza, tårta, vi drack sprite och dansade. Till slut började jag gråta för JAG VILLE INTE LÄMNA DOM. Men jag var ju tvungen. Jag kommer se dom nästa sommar tror jag, jag hoppas iaf.

Aja, nu måste jag sluta. Ska kolla vidare på programmet.

God natt.

 Jag på avslutningen.Lite för sent men...
imorgon kommer nya bilder o grejer.


Kommentarer
Postat av: Linn <3

Låter som att ni hade kul! (:

Haha kanske lite sen ;)

Hur mår du? kram

2010-07-12 @ 13:56:50
URL: http://lixmix.blogg.se/
Postat av: Sessan<33

Hur många år är du?<33

2010-07-14 @ 21:30:45
URL: http://sessaanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0