19 December. Heron city + Simulator

Jag kom precis hem....

Jag var nämligen i Heron city. Det var jätte roligt där.
Vi spelade spel med min lillebror och vi år thailänds mat. Mums mums!
Sen i slutet åkte vi en....

4D SIMULATOR.

Skit läskigt. För dom som inte vet vad det är:
Det är en sak som man sätter säg som en bil-helikopter. Sen väljer man typ en bana
och åker på plats men det känns att man åket på riktigt.
För att det låter,skakar,gungar.

Det är skit kul! Prova att åka en simulator ni som inte har
gjort det. :)

Ha det bra! Nu ska jag kolla på " Vimpire Diaries"


Kommentarer
Postat av: Angelica - Så mycket bättre!

tack för din fråga! :)

2010-12-19 @ 23:07:10
URL: http://angelicaeriksson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0