9 December. Gamla klassiker.

Hej! Tänkte köra film tips...

Det är många gamla filmer som jag täknte tipsa om.
Alla handlar om helt olika saker. Men alla har en sak gemensamt...
alla är jätte bra.


[ DIRTY DANCING POSTER ]


Självklart "Dirty Dancing" och den måste man se. Handlar om dans,kärlek.
Både roligt och spännande.








"Back to the future". Den äger!
En kille hamnra bak i tiden och ser sin mamma ung och pappa.
Han förstår att det är den dagen honoms förädrar blev ihop. Men oj då!
Honoms mamma blir kär i honom!!!




Den filmen har jag sett 100000 gånger. Mycket spännande!
En kille hitar ett gammlt spel under marken.Han börjar
spela och inser snabbt att det är ingen vanlig spel.......



Ha det bra! Och snälla kolla på
nån av dom här filmerna <3


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: aa den var lite häftig.

2010-12-09 @ 21:54:16
URL: http://lienesblogg.blogg.se/
Postat av: LIENE

Jumanji är bra:D hahaha



sv: kul att vi har samma favoritdjur:D

2010-12-11 @ 10:26:16
URL: http://lienesblogg.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: så intressant att du tänker likadant. Varför tänker du så bra om vargar?

Jag tycker människor har helt förvridit synen på många djur. De tror att djur är skräck. Men de är ju underbara. Bara man litar på vargarna så är det snälla och pålitliga. Lika så med hundar. För hundar kommer väl från vargar i allra första början. Vi hade faktiskt en hund som var hav varg när jag var liten och han var min bästa vän:D skadade mig aldrig. Kanske andra men det är för att bara jag var lugn i hans närvaro.

2010-12-11 @ 10:31:51
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0